• Pakiet basic
    (zawiera jadłospis 7-dniowy)

  • 169 zł
  • •Jadłospis na 7 dni dopasowany do Twoich potrzeb, stylu życia, ilości czasu na gotowanie, preferencji smakowych
    • Szczegółowa lista zakupów i opis przygotowania każdego posiłku
    • Dostęp do aplikacji na telefon
    • Zalecenia żywieniowe i plan suplementacji
    • Tabela zamienników
    • Nielimitowane konsultacje mailowe
    • Pliki-niespodzianki

  • Współpraca miesięczna
    (zawiera jadłospis na 14 dni)
  • 399 zł
  • •Jadłospis na 14 dni dopasowany do Twoich potrzeb, stylu życia, ilości czasu na gotowanie, preferencji smakowych
    • Szczegółowa lista zakupów i opis przygotowania każdego posiłku
    • Dostęp do aplikacji na telefon
    • Zalecenia żywieniowe i plan suplementacji
    • Tabela zamienników
    • Nielimitowane konsultacje mailowe
    • Pliki-niespodzianki
    • 1-2 tygodniowe raporty.
    • Analiza postępów.
    • Możliwość drobnych zmian w planie żywieniowym.

  • Współpraca 2-miesięczna
    (zawiera jadłospis na 28 dni)
  • 599 zł
  • •Jadłospis na 28 dni dopasowany do Twoich potrzeb, stylu życia, ilości czasu na gotowanie, preferencji smakowych
    • Szczegółowa lista zakupów i opis przygotowania każdego posiłku
    • Dostęp do aplikacji na telefon
    • Zalecenia żywieniowe i plan suplementacji
    • Tabela zamienników
    • Nielimitowane konsultacje mailowe
    • Pliki-niespodzianki
    • 1-2 tygodniowe raporty.
    • Analiza postępów.
    • Możliwość drobnych zmian w planie żywieniowym.

W czym mogę Ci pomóc?

  • Odchudzanie

  • Przytycie

  • Budowanie zdrowych nawyków

  • Żywienie w ciąży/laktacji

  • Dieta wegetariańska lub wegańska

  • Dieta bezglutenowa

  • Dieta bez laktozy

  • Dieta w alergiach i nietolerancjach

  • Niedokrwistość

  • Insulinooporność

  • Choroby tarczycy

  • Problemy skórne

Jak wygląda współpraca?

Przykładowe posiłki z indywidualnej diety online

Pytania i odpowiedzi

Jeśli jesteś czujesz się dobrze, na nic nie chorujesz, nie wymagam badań. Natomiast jeśli cierpisz np. na insulinooporność, wyniki będą pomocne przy układaniu diety. Pamiętaj, że zawsze możesz do mnie napisać i spytać przed rozpoczęciem współpracy. 

To zależy. Optymalne tempo chudnięcia (żeby zapobiec efektowi jo-jo) to 0,5-1 kg na tydzień, ale nie da się tego jednoznacznie przewidzieć z góry, wiele zależy od organizmu. Jednak po współpracy ze mną zaczniesz patrzeć na dietę nie tylko jak na narzędzie do odchudzania 🙂

Czas oczekiwania to 7 dni roboczych. Jadłospis wysyłam na e-maila w formie gotowej do wydruku, pierwsza strona zawiera ogólną rozpiskę na cały tydzień (można wydrukować i powiesić na lodówce), kolejne strony to już szczegółowo rozpisane przepisy, składniki i makro na poszczególne dni. Na końcu znajduje się lista zakupów. Dodatkowo będziesz mieć swój jadłospis w aplikacji na telefon.

Nie! 🙂 Chyba że istnieją ku temu wyraźne wskazania zdrowotne, ale to rzadka sytuacja. Przygotowuję jadłospis m.in. w oparciu o Twój gust kulinarny, nie ma sensu nikogo zmuszać do jedzenia nielubianych produktów. Dieta będzie Ci smakowała, zaufaj mi. 

Nie chcę, żebyś męczył/-a się stosując mój jadłospis – wręcz przeciwnie. Dlatego zawsze staram się znaleźć złoty środek między zdrowym odżywianiem a zachciankami. W mojej diecie możesz trafić na pizzę, czekoladę czy inny “niezdrowy” produkt, który w odpowiednich ilościach paradoksalnie pomoże w osiągnięciu wymarzonego celu (np. schudnięcia).

Każdemu zalecam suplementację witaminy D w okresie jesienno-zimowym, ponieważ jest to niezbędne na naszej szerokości geograficznej. Jeśli chodzi o inne suplementy – jeśli jadłospis nie jest w stanie pokryć zapotrzebowania na jakiś składnik (np. witamina B12 w przypadku diety wegańskiej), mogę zasugerować suplementację, ale decyzja o jej wprowadzeniu zależy tylko od Ciebie.

Większość osób wybiera proste posiłki, dlatego właśnie takie zazwyczaj umieszczam w jadłospisach. Natomiast jeśli ktoś lubi eksperymentować i zaznaczy to w formularzu wywiadu żywieniowego, to dania mogą być bardziej wymagające. Kwestia tego jak wolisz 😉

Zależy od Twoich preferencji i stylu życia (jak długo pracujesz, czy możesz jeść w pracy, ile masz czasu na gotowanie itp). Dobierzemy ilość posiłków według Twoich potrzeb.

Wtedy zrobimy maksymalnie prosty jadłospis, możemy też uwzględnić w nim gotowe produkty sklepowe (zupy kremy, pierogi itp.)

Jak najbardziej! Jestem dla ciebie dostępna przez cały okres współpracy, a nawet po jej zakończeniu.

Jak najbardziej, wraz z dietą dostaniesz tabelę zamienników, tak żeby zapewnić Ci różnorodność i możliwość modyfikacji diety.