Pudding chia zawsze chętnie polecam swoim podopiecznym na drugie śniadanie – jest sycący, można go przygotować na mnóstwo różnych sposobów, a do tego nadaje się do zabrania na drogę, np. w słoiczku. W dodatku w takim posiłku możemy sprytnie przemycić warzywa, np. w postaci szpinaku zmiksowanego z mlekiem (kokosowym lub krowim).

Zielony pudding chia z bananem i kiwi
Oceń
Drukuj
Składniki
  1. 1 szklanka mleka kokosowego bez cukru (z kartonu)
  2. 1 daktyl suszony
  3. garść szpinaku
  4. 6 łyżeczek nasion chia
  5. 1/2 banana
  6. 1 kiwi
Przygotowanie
  1. Mleko kokosowe zmiksuj z umytym szpinakiem i daktylem (opcjonalnie możesz dodać dojrzałego banana, będzie bardziej słodkie). Przelej do szklanki, dodaj nasiona chia i wymieszaj. Wstaw do lodówki na kilka godzin aż napęcznieje (mieszaj co jakiś czas).
  2. Dodaj pokrojonego banana i kiwi.
Wskazówki
  1. Nie przesadź z ilością szpinaku, bo zdominuje smak.
powiedz dietom nie http://www.powiedzdietomnie.pl/

zielony pudding chia

zielony pudding chia

zielony pudding chia

pudding chia kalorie