Kiedyś nie byłam zwolenniczką planowania. Teraz, w miarę rozwoju bloga i działalności gospodarczej zaczynam dostrzegać, jak ważna jest kontrola nad własnym czasem i jak bardzo może podnieść komfort życia. Planować można wiele rzeczy, w tym oczywiście posiłki. Częstą przyczyną sięgania po niezdrowe potrawy jest brak odpowiedniej żywności pod ręką. Łatwiej zjeść batona czy zamrożoną pizzę, niż przejść się do sklepu i uzupełnić lodówkę w zdrowe produkty, z których można przygotować coś pożywnego. Zaplanowanie jadłospisu na kilka dni pozwoli uniknąć właśnie takich sytuacji kryzysowych. W ten sposób zwiększymy prawdopodobieństwo, że znajdziemy w kuchni produkty potrzebne do ugotowania zbilansowanego posiłku.

planer zdrowych posilkow

Planer, w który możemy wpisać menu na najbliższe dni, zdecydowanie jest jednym ze sposobów ułatwiającym racjonalne odżywianie (szczególnie kiedy dopiero zaczynamy wprowadzać zdrowe nawyki) . Dzięki temu łatwiej nam utrzymać kuchnię w ryzach i zapobiec nie tylko pustkom w lodówce, ale także marnowaniu żywności. Przygotowałam dla Was 3 wersje planera – na 3 posiłki, na 5 posiłków oraz na dowolną ilość posiłków (lub po prostu na same obiady czy śniadania). Polecam wydrukować w formacie A4, tak żeby mieć wystarczająco dużo miejsca do pisania.

planer posiłków do pobrania

3 posiłki dziennie – pobierz planer

planer posiłków do pobrania5 posiłków dziennie – pobierz planer

planer posiłków do wydrukowaniadowolny posiłek – pobierz planer